Dag 2, påskafton ;)

Ja, lördagen va rätt så händelserik faktiskt. Det började med att jag &
Henke va tvungna att fixa vatten till badtunnan, närmare bestämt kring
2000 liter ;P Eftersom jag va den enda nyktra så fick jag äran att köra..
har bara kört med släp en enda gång, så det va ju lite intressant och
körde som väntat fast några gånger i allt slask.. men det gick rätt bra
ändå. Tur att man har tålamod och va i en by med hjälpsamma grannar ;)



Gillade även bussen som Henke och c.o ska använda för att frakta
dragracingbilen i. Smidigt värre! ;)



Såhär nöjd va jag dock när första vändan med släpet va klar och vi
skulle iväg ut och grilla igen ;)






Hehe.. den omtalade mössan ;) Sa till Lina att jag tyckte att hon hade
en sån fin mössa på sig. Då berättade hon att hon hade hittat den
utanför hotellet och tagit hem den & tvättat upp den. Helnöjd va hon ;)
Men då helt plötsligt reagerade Katta och sa att hon hade för sig att
Johanna hade tappat just en sån där mössa. Så hon skickade och
fråga och mycket riktigt så va det Johannas mössa ;) Tur för Johanna,
men inte alls lika roligt för Lina ;P





Katta in action ;) Mat mat mat, det stod ofta på schemat under påsken ;P



Vissa kallar det pensionärs-göra, men både jag & Lina gillar då att lösa
korsord. Fast jag vet då vem jag har fått det ifrån, farfar.. ;)





Mmmmmm.. säger jag bara ;)



Söt bild på Katta ;)



Frej ville så gärna att vi skulle baka pizza i han & Lailas bagarstuga
på kvällen, så här är vi på väg dit! Jessan & Lina med ingredienserna ;)













Därinne ligger min supergoda pizza ;)





Självklart så hade jag ju längtat efter att få bada i tunnan hela dagen
och vid halv tio va det äntligen dags ;) Fick med mig Katta & Lina en
stund, men annars va det bara jag och grabbarna. Efter ca: 3 timmars
badande och även ett dopp i snön.. så klev jag äntligen upp ;) Älskar
verkligen att bada och brukar skämta om att det är ett av mina krav
på min nästa pojkvän, att han också ska gilla det ;P Men som sagt,
det är bara ett skämt! Va förresten sjukt mycke folk inne hos Lina &
Henke när jag kom in i huset igen, men det va trevligt. Fast dom sista
for inte förrän vid fyra på morgonen ;P Då va man något slö..



Såhär folktomt va det i början, men innan slutet fick man knappt plats ;P





När jag hade hunnit duscha och fixat till mig lite, ville Katta gå ut på en
promenad och få en paus från allt liv en stund ;P Det va rätt skönt ute
och vi stygga oss som vanligt.. haha.. fikade även lite efter vägen ;)



Ja, vad ska man säga.. ;P Men roligt hade vi!





Upptäckte även nåt lite skumt efter vägen, barfotaspår i snön som kom
från ett hus som det bara bor pensionärer i.. lite läskigt tyckte vi när
vi va ute sent på natten ;P Har nog sett för många skräckisar.. hehe,
va säkert bara några som fått för sig att va lika knäppa som vi ;P



Längtar redan tills nästa år ;)

Kommentarer
Postat av: sis

Det är ju nästan så att man önskar att man bodde i en by!

2010-04-08 @ 22:10:28
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååååh, min älskade mössa!!! :D

2010-04-26 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0