Snart är jag tillbaka ;)

Skönt att ha varit data-fri i några dagar, men nu är jag snart tillbaka
som vanligt igen :) Kan ju börja med att säga att påsken va helt underbar!
Va bosatt i knaften i några dagar, förutom en avstickare till rusksele en 
kväll, men det va så grymt skönt att bara få va. Inte lika många måsten
där som här hemma ;P Uppdatering om påsken kommer inom kort, ska
bara samla ihop alla bilder först. Är fortfarande kass på att komma ihåg
att ta fram kameran, men jag börjar bli lite bättre.

Hur som helst, så firade vi iaf kusin Jenny på skärtorsdags-kvällen :)
Va roligt att äntligen få ge henne presenten, som har legat i tryggt förvar
hos mamma sen i januari ;P Bra att va ute i god tid. Som ni nog förstår av
bilderna nedan så fick hon en maskros-lampa från Ikea, supersnygg om
jag får säga det själv! ;)





Nej, ska nog börja bege mig till Katta och ta hennes bilder.. sen är det
bara att vänta på Linas :) Gick förresten en timmes lång promenad igår
och det va så grymt härligt! Kanske ska göra det ikväll med?

Kommentarer
Postat av: sis

haha börjar förstå det här med att matcha sockar...helt fel min utstyrsel ;D

2010-04-06 @ 22:23:50
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Elin

Den lampan är såååå fin! =)

2010-04-08 @ 21:46:46
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0