Tidningsfavoriter ;)

My är så gullig :) Hon skicka ett sms ikväll och berätta att min cupcake-
klänning va med i Cosmopolitan. Det va roligt, gillar när saker är med
i tidningar efter att man redan har köpt dom. Då känns det som att man
själv har lite koll iaf och inte bara går på vad man ser på reklam ;)




Bild lånad från:

http://www.cosmopolitan.se/skonhet/mode/2010/04/01/festa-som-lolita

Förresten, minns ni den vibrerande mascaran som jag starkt
rekommenderade för ett tag sen? Har några vänner som har varit lite
skeptiska, men den fick faktiskt bäst betyg i Frida läste jag för nån
vecka sen. Det ni ;P Verkar va fler än jag som älskar den!



Hade första modevisningsträningen ikväll förresten, gör ju bara så att
man längtar ännu mer till själva kvällen ;) Kommer att bli så grymt!
Det va även roligt att så pass många kunde komma ikväll och tjejerna
som är med och arrangerar är så grymt duktiga! Tack ska ni ha ;)

Kommentarer
Postat av: K

Haha.. "några" kompisar som är skeptiskt. varför känner jag mig liiiite träffad? ;D haha

2010-04-12 @ 23:39:31
Postat av: Lina

Ja det var vekligen en kanonaffär. Ska kanske till Gbg i sommar..och den verkar även finnas där..=)

2010-04-13 @ 18:11:04
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0