I´m hooked on you ;)

Va ju som sagt i Umeå i lördags och hittade en hel del fina saker, både
kläder och annat. Kläderna får ni dock se lite senare, är så tråkigt att
bara ta kort på dom rätt upp och ner.. mycke roligare med olika outfits ;)

Har förresten börjat samla på mig olika roliga krokar, som jag ska ha i
min blivande walk-in-closet. Hittade en där det stod: I´m hooked on you
Den gillade jag stenhårt ;) Fick även tag på en liten limegrön radio till
köket för ynka 129:-, Clas Ohlsons kan va bra ibland. Va mycke roligare
att laga mat idag.. hehe :)



Gillar verkligen Lagerhaus, dom har så roliga texter på många saker.
Köpte några tablettaskar med texten nedan, va lite roliga. Återstår att
se om jag använder dom nångång, fast det skulle inte förvåna mig. Har
nog blivit lite mer crazy på äldre dar eller igen kanske man ska säga ;)



Äntligen har jag fått tag i en billig svart/vit matta och det blev precis
lika bra som jag hade tänkt mig ;)



Imorrn blir det jobb nästan precis hela dygnet, men det blir roligt! På
kvällen har vi ju audition inför skolavslutningen och jag ska va med
och leka "jury", blir spännande ;) Hoppas att det kommer mycke folk!

Nej, dags att fika lite och sen lägga mig i min sköna och renbäddade
säng.. underbart! Sweet dreams! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägga sig klockan 22?? va?

Haha radio är underskattat, visst är de nice? ;D

Fina grejor!

2010-04-13 @ 22:06:33
Postat av: sis

Lägga sig klockan 22?? va?

Haha radio är underskattat, visst är de nice? ;D

Fina grejor!

2010-04-13 @ 22:06:37
Postat av: sis

Lägga sig klockan 22?? va?

Haha radio är underskattat, visst är de nice? ;D

Fina grejor!

2010-04-13 @ 22:07:16
Postat av: K

Du få hålla hårt i din nya radio! ;D kan hända att den slinker ner i min väska nån gång! haha vill också ha en sån!

2010-04-14 @ 11:20:14
Postat av: Elin

Så ren och fin din matta ser ut. Min är skitig och går inte att få ren. Jag tvättade den senast idag och fläckarna är kvar. =( Vill ha en ny, en pappelina! =) Kraaaam

2010-04-14 @ 19:44:37
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0