Vad hände egentligen?

Jo, jobbet hände ;P Jag som verkligen hade kommit in i bloggandet igen
och tyckte att det va riktigt roligt. Det verkade andra också tycka för
statistiken ökade ganska rejält och fick flera söta kommentarer ;) Det 
gillar och tackar vi för! ;) Men har verkligen haft fullt upp, med bl a kurs
och en massa fix inför modevisningen.. men efter tisdag mina vänner..
då är jag tillbaka till mitt "vanliga" jag igen ;)

Hursomhelst, en liten snabb uppdatering sen sist.. det roligaste som hänt
är att vi firade världens goaste Angelica som fyllde 25år i lördags ;) Sjukt
rolig kväll hade jag eller vi kanske jag borde skriva. Va på topp för mig
och Angelica iaf, resten va lite trötta tror jag. Älskar iaf när man inte har
planerat att gå ut, utan att det blir lite av en spontan grej istället. Sa att
Angelica fick bestämma eftersom att det va hennes dag ;) Så till slut blev
det utgång iaf och som sagt, sjukt roligt va det! Som vanligt va jag dålig
på att ha framme kameran.. men en bild från kvällen blev det iaf ;)

Först en bild på en av mina nya favoriter, cool och superskön! 
En tröja med texten: "I know that you are fashionated by me" ;)



Superfina fröken sitter i min soffa och öppnar presenter ;)



Den kvällens sköna outfit ;)



Sen så är det ju ingen nyhet att jag har världens bästa pappa ;) Han tog
sig an uppdraget att tvätta och vaxa upp min bil. Så han har lånat bilen
nån dag och fixat till den. Shit vilken skillnad det blev. Nu blänker den ;)
Bilden ger dessvärre inte bilen rättvisa ;P Men på ett ungefär iaf. Nu ska 
vi bara hitta några snygga fälgar till sommardäcken, sen åker dom på.
Tusen tack!!



Nej, om jag skulle ha packat ihop lite saker.. ska ju spendera helgen
hos världens bästa Elin ;) Det blir mys! Hoppas att ni också får en
toppenhelg, kram och go´natt på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra

typiskt mig, då sitter jag och _alice här och så pekar hon på din bild och vad säger jag?

jo: Ja se du, våran Maria!

2010-04-23 @ 08:54:37
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: K

Illa Maria! Du har en jätte fin ny å dyr kamera åså lyckades du bara ta en bild!? skäärpning! ;D

2010-04-23 @ 09:45:30
Postat av: Angelica

Ja det vart en superkväll..patypinglan min ;)

2010-04-26 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0