På besök i Arlöv ;)

Just nu är jag iväg på en liten semestertripp.. åkte flyg ner till skåne i
måndags och har varit och hälsat på farmor och farfar i Arlöv sen dess.
Har varit riktigt mysigt! Farmor är dock inte så pigg.. så vi har mest
varit hemma, tagit det lugnt och spelat en massa kort.. ;)

Jag och farfar fick även för oss att vi skulle baka bullar, så nu har jag
lärt han det ;) Farmor tyckte att dom blev mycket väl godkända!







Fick även lära mig hur man gör farmors goda köttbullar ;) Det är en
maträtt som är väldigt underskattad.. det är ju så jäkla gott ju! ;)



Här är min goa farmor.. :)



och här har ni världens snällaste farfar! :)



Nu har jag farit från Arlöv ner till Ystad för att umgås med Anna :) Får
se vad vi hittar på för spännande ;) Älskar verkligen att va här, skulle
lätt kunna flytta ner ;) Är så grymt mysigt!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad kul att få se kort på dom! jag har ju hört om dom men aldrig sett dom:)

2010-08-05 @ 21:06:05
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0