Skotershowen & party! ;)

Måste bara säga en gång till, shit va det va roligt under motorveckan ;)
Onsdagen va hur bra som helst: superfint väder, härliga vänner, grym
skotershow och rolig fest hemma hos mig. Kunde nästan inte bli bättre!
Missade att fara på skogskåtan, men det gjorde verkligen ingenting ;P
Nedan får ni se en hel del bilder sen kvällen ;)

Minns ni att jag skrev att jag skulle få åka buggy? ;) Va ju bara tvungen
att lägga in en bild på den först, shit så härlig att åka i.. tack jocke! :)



Anna och Anneli :)



Jag som vanligt ;P









Jocke och Frida ;)





Fina Anneli igen :)



Linda, Tomas, Tom och Jonas :)



Härliga Tomas och Tom :)



Riktigt roligt att träffa Tom igen :) Va ju år och dar sen..



Snart blir ni nog less på bilder på mig ;P



Fredrik :)



Mattias :)



Världens bästa Jens! :)



Elof :)



Världens snällaste Ronny! :)



Vet inte riktigt vem som gick runt och tog kort med min kamera..
gillar inte direkt vinklarna ;P Men här är iaf Alex, Anna och lite av mig ;P



Jelena, Annelie och Anneli :)



Jag, Frida och Stefan :)



Jag och söt-Frida :)



En halv-grym Stefan ;P



Fick inte ens med hälften av alla som va hos mig på kort ;P Det va rätt
så mycke folk som välde in innan slutet och sjukt roligt hade vi! ;)
Va ganska bra taktik av mig att göra bort att ha fest på onsdagen..
blir nog samma nästa år. Bor ju så himla bra till ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Roligt att få återuppleva motorveckan i bild, hade inte så många kort själv ;) Älskar kortet på du när vi är hos fredrik och mia, det när du ser lite halvgalen ut :P haha

2010-08-11 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0