På besök i Ystad ;)

Shit vilken underbar dag jag hade igår ;) Låg och solade på stranden
och badade i havet. Nu vet jag vad bland det härligaste som finns är..
jo, att simma och hoppa bland vågorna. Så sjukt härligt!! ;)



Anna & Mikael ;)



Vår goda picknick-lunch ;)





Härliga vågor ;)





Jag och Anna är på väg ut till vågorna, va rätt lugna i början när
Mikael skulle ta kort. Sen blev vi som galna ;)







På kvällen åkte vi in till Ystad och åt en supergod middag på Store Thor,
den restaurangen rekommenderas starkt! ;)







Våra efterrätter ;) Alla va supergoda, förutom mangosorbén..









Och till sist, lite miljöbilder från supermysiga Ystad! ;)










Kommentarer
Postat av: Mikael

Hoppas flyget gick som det skulle!! Hoppas du kommer på besök snart igen!

2010-08-06 @ 17:36:32
Postat av: frida

Ser super härligt ut :) hoppas du har haft en bra mini semester där nere:D kram

2010-08-06 @ 19:57:26
Postat av: alexandra

gud vad mysigt det är där!

2010-08-08 @ 11:02:01
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anneli

Skulle lätt kunna bo där :)

2010-08-11 @ 17:58:14
Postat av: Anna

vi hade det riktigt härligt! nu är det jätte fint vädr men ingen kan följa mig till stranden, kom tillbaks!

2010-08-12 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0