Lugn helg i stugan ;)

Förra helgen va vi i stugan igen och den helgen blev betydligt lugnare ;)
Åt mest en massa god mat, umgicks, grillade, spelade kubb och spelade
games.. det sista va nog det allra roligaste ;) Jag & Cecilia spelade
mot Maria & Fredrik ganska långt in på natten, så till slut va man helt
galen och Maria fick t om spänningshuvudvärk ;P

Ids inte skriva så mycke mer, ni får se en massa bilder istället ;)

En riktigt härlig bild på syrran :)



Roligt att träffa Åse igen :)



Syrran och mamma när dom gör nästan exakt likadan min ;P



Maria och Elsa :)



En grill-bild när ingen va beredd ;P



Jag och syrran spelade kubb mot varann första kvällen och det tog en
evighet.. antingen är vi lika bra eller lika kass ;)





Vi har ju till våran stora förvåning fått höra att jag och syrran är lik
varann, vars då undrar vi då?? Så vad säger ni, lika som bär? ;P haha..







Sen till det mest spännande, det va när Fredrik skulle få fälla en björk..
han va lite nervös och stod och tänkte och gick fram och tillbaka några
gånger. För det kunde ju hända att den skulle falla åt fel håll.. t ex över
lilla gäststugan.. men det gick hur bra som helst! Fast batteriet i min
kamera tog slut just innan det va klart ;P Så typiskt!





Shit va gott det är att grilla banan med choklad i, ifall ni inte visste ;)



Haha.. en stygg bild på syrran ;P



Men en ännu styggare bild på Fredrik när han busar med Naima ;P
Det han har på huvudet är en del av hennes boll, som lilla Elsa hann
bita sönder rätt fort ;P



En väldigt fin bild på Björn och Maria :)



Bara lilla jag ;)



Och så tänkte jag bara avsluta med en bild på utsikten från köket ;)



Sen så kommer en uppdatering från motorveckan antingen ikväll eller
imorrn, för sen åker jag bort i en vecka.. så nu måste jag ligga i lite ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni hade ju randiga tröjor båda två iaf. ;)

2010-08-01 @ 17:58:37
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: sis

Haha vilka härliga bilder ;D Sjukt kul hade vi också!

2010-08-01 @ 22:02:03
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0