Hemma hos My i Eskilstuna ;)

Helgen innan jul åkte jag iväg till Eskilstuna för att äntligen få umgås
lite med My och Majja :) Vi bestämde oss för att ha en lugn och skön
helg, mest bara va inne och prata ikapp om allt som hade hunnit hända
sen sist. Fastän vi inte hade setts sen i januari kändes det som att det
va igår.. älskar såna vänner! ;) Nästa gång kommer dom äntligen till
mig, det ska bli superroligt!

På söndagen åkte vi ut till Kvicksund där Mys härliga föräldrar bor.
Det är alltid lika mysigt att hälsa på där, man känner sig direkt som
hemma och supergott fika fick vi också ;)



Visst va det superfina pepparkakor som Mys mamma hade gjort? :)



En härlig, men tyvärr lite suddig, bild på fina Majja :)



Och här har ni världens goaste My :)



Jag i min nya frisyr som jag ha glömt att lägga upp bild på.. är iaf
superduktiga Angelica som ha fixat den ;) Mycke lila är det nu..
and I just love it!!



Här ha ni Mys pappa och mamma :)



Va även tvungen att ta kort på ett häftigt träd som dom hade satt upp
på väggen inne i gästrummet, där vi sov sist. Det stod som ut från
väggen på nåt vis, så det va rätt coolt tyckte jag :)



Ha ju länge försökt förklara hur deras dusch ser ut.. som är en av mina
absoluta favoriter :) Den känns så lyxig på nåt vis och har bl a radio.
Så här få ni se en bild på den, mest eftersom att jag inte är så duktig
på att förklara jämt ;P



Sen så har ju My själv skaffat egen vardagslyx.. nämligen att bubbel-
badkar :) Jag som verkligen älskar att bada va ju självklart tvungen
att prova det.. och shit så härligt! Det vill jag också ha nångång ;)



My har länge pratat om sin fina halltapet och nu fick jag ju äntligen se
den live och jag fullkomligt älskar den!



Gillar egentligen hela hennes lägenhet, förutom att det va så mycke
insyn och nån granne som stod och spana hela tiden.. haha.. ;P



Sen så ha hon mörkbrunt och turkost i sovrummet.. superfin kombination
och hon ha även en av mina favoritlampor därinne :)



Blev förseningar med flyget när jag skulle hem.. och det här kan
väl sammanfatta vad jag roade mig med i nästan sex timmar.. ;P
Läste tidningar, satt i telefon, åt en massa och höll en mysak-kille
sällskap.. :) Va något uttråkad innan slutet.. men tur att det inte är
så varje gång :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0