Hemmakväll ;)

Ikväll har jag haft den första riktiga hemmakvällen på länge.. men det
behövdes kan jag lova. Har farit & flängt allt för mycke nuförtiden.. så
ikväll bestämde jag mig för att stanna inne. Va nog klokt med tanke på
att jag inte kände mig så pigg på jobbet i eftermiddags. Vill verkligen inte
bli sjuk i helgen, för då ska vi äntligen fira Johanna ordentligt! Vi ska fara
och bada på spa och sen gå ut, tror inte att det kommer att va så mycke
folk men det ska ändå bli grymt roligt ;)

Några fler som ska ut på lördag?


Tog ett långt & varmt bad och efter det kändes det mycke bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har funderat på att dra på hotellet imorrn (eller idag blir det ju eftersom klockan passerat midnatt...) så vi kanske ses? :)

2010-02-13 @ 00:23:49
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0