Svart med bara en gnutta rosa ;)

Känner att mitt badrum behöver piffas upp lite ;P
Gillar det inte alls som det är just nu.. men vet
dock inte riktigt vad jag vill ha för färg därinne,
men inte lika mycke rosa som det är nu iaf..
det räcker med hallen ;) Har haft grönt & lila förut,
så nu blir det lite mer svart därinne till att börja
med och bara en gnutta rosa ;) Skickade iväg en liten
beställning igår och ska lägga upp före och efter-bilder
sen när allting har kommit och se vad ni tycker! :)

Den blivande badrumsmattan..


Gästhanddukarna..


Ett mysigt badlakan..


Har även fastnat för den här filten för ett tag sen.. så även den
fick följa med beställningen ;)


Bilderna är från: www.hm.com/se

Kommentarer
Postat av: My

COOLT!! =)

Maria upp i dan!! ;)

Du är såååå duktig på att uppdatera o jag har faktiskt varit riktigt dålig på att kommentera.....SORRY!! Bättring från min sida.

Jag tycker att det är väldigt skoj att få följa dig från bloggen., då jag är väldigt dålig på att ringa... ;)

Vi hörs snart!!

Kram på dig!!

2010-02-24 @ 22:41:15
Postat av: Elin

Men du, nu syns ju arkivet och det. ;)



Håller förresten med föregående skrivare. Helt och hållet din stil. I LiKe! =)



Vi ses i morron! Kraaaam

2010-02-25 @ 00:08:35
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: K

Niiicee...:) ja tycker om svart så där kommer nog ja att trivas! hehe duktig du äe på att uppdatera här nu också! varje dag typ! :D kram kram

2010-02-25 @ 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0