Anna, jag saknar dig vännen! ;)

Idag fyller min sötnos Anna år ;) Va ett under att jag hann uppdatera
innan det hann bli en ny dag.. kom nyss hem och det gick grymt segt
att ladda upp bilderna.. men så kan det va ibland ;P

Hur som helst, så hoppas jag att du har haft en underbar dag och att 
paketet kom fram i tid ;) Vi måste som sagt ringa och uppdatera varann
om alla detaljer snart.. hehe.. för här får man läsa om mycke.. men 
långt ifrån allt ;) 

Denna vackra tjej är nästan alltid såhär go´ & glad ;) Love her!


Och här har ni även en bild på ett av dom sötaste paren jag vet ;)


Längtar tillbaka till er och härliga skåne ;) Får nog bli en tripp dit till
sommaren igen, om inte före!


Kram & go´natt ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud så fin bilden på huset är. Det ser så perfekt ut, som taget ur en katalog. Tror jag måste åka till skåne någon gång för att få se i verkligheten. =) Like It!

2010-03-01 @ 17:17:12
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0