En liten skotertur ;)

Igår va jag äntligen och kikade på skotrarna som pappa kom hem med
i veckan :) Det blev en Ski-doo legend -04 som pappa mest ska köra
och en Yamaha Phazer till oss barn ;P Va ju tvungen att provköra den
och den va då lättkörd, så den duger fint :) Åkte även en sväng med
lillebrorsan, han är ju som i himmelriket nu ;) Hehe..

Blir att köra mycke sen efter sportlovet när jag äntligen har fått tummen
ur och tagit kortet, med förutsättning att jag klarar det då ;P





Lillebrorsan :)


Medan jag & lillebrorsan va ute och körde skottade pappa av taket..
va ju inte direkt lite snö ;P och mer har det kommit inatt & idag.. tänk
när man själv har hus, mycke att göra som man inte tänker på ;P



När jag for från pappa körde jag och hämta Katta :) Vi for hem till mig
och såg Paranormal Activity. Den va inte lika läskig som jag trodde,
men va ändå bra :) Sen lagade vi även min absoluta favoritmat:

Marinerad fläskfilé med potatisgratäng och grönpepparsås, mums! ;)



Sen for vi ut och drog raggen en sväng och sen hem till Katta och
brände ut en mp3-skiva till bilen med bara en massa gamla
godingar ;) Det gillar vi! Hann även kika i en massa
tatueringstidningar.. fick en hel del inspiration ;)

Kommentarer
Postat av: My

Det kommer du att fixa galant!!! ;)

Tatuering??? va ska Maria hitta på?

2010-02-28 @ 13:42:32
Postat av: Anna

Klart jag meddelar dig om jag hittar några skinnvantar. De hade ett par på Gina för nån månad sen som var en riktig cool modell med rosett, men tyvärr va de så jäkla plastiga ;/

2010-02-28 @ 18:50:39
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Elin

En sån skoter (ski-doo) har min mamma också haft. COolt! =)



Föresten så börjar jag längta extremt mycket efter dig nu då jag ser den goda maten. När kan du pallra dig hit tror du? =)

2010-03-01 @ 17:19:16
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0