En dag på djurparken ;)

Som ni nog har märkt, så har jag haft fullt upp på senaste tiden..
har knappt varit hemma eller ens haft en lugn stund.. men det ska
va så på semestern, tycker jag ;) Man vill ju hinna med allt som bara
går! Jobbar ju som sagt inte på djurparken i sommar.. så jag va ju iaf
tvungen att köpa säsongskort där ;P Älskar det stället! Har hunnit va
där några gånger faktiskt och sist va det jag, syrran, naima och Jenny
som va där. Vi hade en väldigt mysig dag! Blev ju som barn på nytt ;)

Om det inte va för att grisar är rätt äckliga egentligen, så skulle jag
lätt vilja ha en mini-gris! Så fruktansvärt söta dom är alltså ;)





Annars är nog björnarna mina favoriter, men va svåra att ta kort på.





Lill-vännen fick åka karusell för första gången (?), tror jag ;)



Hon fick även hoppa studsmatta med mig ;)



Sen så va ju jag och syrran bara tvungna att åka nauticjeten igen.
Blir aldrig för gammal för den och den kostar bara 10kr, lätt värt!
Men den här gången bjuder jag bara på bilder på syrran och inte
på mig själv ;P 









Självklart passade vi på att sitta och äta glass på båten, medans den
finns kvar. Den är i grymt dåligt skick egentligen, men rätt charmig ;)



Den här ville syrran testa med Naima, men vi får vänta tills hon blir
lite äldre :)





Som sagt, älskar att va där och även att jobba där såklart ;) Så det
lär bli fler gånger i sommar! Är också lika roligt varje gång, för jag
får alltid höra att jag är saknad och borde komma tillbaka ;)

Nej, nu ska jag strax få åka buggy och kanske va chaufför sen.
Ha en bra kväll!! ;)

Kommentarer
Postat av: Hans

Du hade ju endå en bra chaufförs kväll, fick bara komma

Förbi sen fick du inte ens skjutsa nå folk, ;) men tack ändå att du ställde upp, så träffas vi väll ikväll :)

2010-07-28 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0