Minigolf, folkrace & party! ;)

Har verkligen haft en toppenbra helg!! :) Semestern har börjat grymt
bra med andra ord. Har mest umgåtts med Frida i helgen, har gjort lite
allt möjligt.. åt middag med hon & jocke på sportbaren i fredags, sen
for vi och spelade minigolf ;) Hör och häpna, det gick inte lika dåligt
som det brukar.. ;P Tog även mitt första dopp i fredags.. fast på dagen,
är ingen badkruka.. men det va verkligen inte varmt ;P

Appropå det, pratade med lillebrorsan tvärt ikväll.. sa att vi skulle
komma dit och då sa han: "Ja, men Maria.. jag måste berätta en sak..
nu är faktiskt vattnet varmare här än på badparken! Så ta med badkläder!"
Blev aldrig så att jag badade ikväll, men får väl se kanske imorrn om det
verkligen är så.. han är för söt :)







Träffade även på jacob (snygg jakke) och nisse som såg ut att trivas ;P



På lördagen hade jag & Frida tänkt fara på badparken för en gångs
skull, va ju år och dar sen man va där.. men vädret va inte som vi
ville förrän vi hade hunnit bestämma oss för att strunta i det.

Så det blev en stund på stan med Katta för min del och sen for vi och
såg på folkrace :) Det är verkligen nåt som jag gillar! Ångrar lite att
jag aldrig började med det, men hade väl inte dom optimala
förutsättningarna.. till skillnad från Elin som har en pappa som är bil-
mekaniker ;) Både hennes pappa, mamma och brorsa tävlade i helgen,
alltid så mycke roligare när man har nån speciell som man håller på :)










På kvällen blev det lite party :) Glömde dock bort att ta några kort, men 
hade en grymt trevlig kväll med underbara människor, vi kom på rätt sent
att det kanske inte va så roligt att va kvar i lycksele.. men det slutade iaf
med att vi fastnade på min balkong största delen av kvällen/natten och vid
fem på morgonen tyckte vi att det va dags att runda av.. hehe.. så det blev
en lyckad kväll ändå! Det måste vi som sagt göra om ;)

Nu har jag babblat på nog.. trevlig läsning!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag trodde jag skulle få se dig där på söndagen också. Jag var där på Söndan och hejjade. =)

2010-07-07 @ 10:09:40
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Maja

Fasiken vad kul!

2010-07-07 @ 10:24:15
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0