"He said: I love you! I said: Sorry, I´m allergic to bullshit..!"

Jag & Anneli har försökt spendera dom senaste två dagarna på Lyckan,
men det har gått sådär ;P Har gett upp rätt fort, för det har inte varit
kanonväder än riktigt.. mest bara en massa moln ivägen ;P Vill ju få
lite mer färg, så man blir sådär sommarfin ;)



Såg en konstig liten sak på stranden.. nån som vet vad det är för nåt?



I måndagskväll drog jag och syrran ner till pappa igen, alltid lika härligt
att va där.. är ett viss lugn där på nåt vis :) Lillebrorsan och hans
kompisar åkte även den kvällen, så jag fick äntligen en bättre bild
på lillebrorsan (killen längst fram) :)



Pappas båt, som är bland det bästa jag vet!! ;) 



Finns nästan inget som är härligare än att åka runt i den ;)



Syrran hade en liten "stuntuppvisning" på studsmattan och jag blev
fotograf ;) Fick många roliga bilder, bjuder på en iaf ;P



Blev även två somriga bilder på mig den kvällen ;)





Ikväll drar jag och tjejerna till Umeå för att se den nya Twilight-filmen,
Eclipse :) Ska bli grymt roligt och på torsdag blir det stugan i några
dagar! Älskar att va ledig, så man kan göra precis vad man vill! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0