Skolavslutning 2010

Har ju som sagt hunnit va skolavslutning och allt, så nu har många
sommarlov.. bl a mina söta småsyskon :) Jag, syrran och Naima va
på deras avslutning i torsdags och det va så mysigt! Gillar att dom
alltid verkar ha sån tur med vädret, är så härligt att kunna sitta ute
och fika och lyssna på sångerna. Då får man riktig sommarkänsla ;)



Världens sötaste lillasyster (inte alls partisk.. ;) Lillebrorsan va och
flängde runt hela tiden, så han hann jag aldrig ta nåt kort på ;P



Gillar den här bilden på syrran ;) och att hon har börjat med stora
accessoarer i håret, stilpoäng!



En hyfsad bild på mig, men fick lov att klippa bort lilla Naima ;P



Både Micaéla & Marcus blev nöjda över våra presenter, varsitt godis-
träd (ett säkert kort som man gav till kompisarna förut.. hehe..) och
ett presentkort. Lillebrorsan hade redan hunnit käka upp allt godis på
fredagen ;P Han är värre än jag.. haha..



Sen på fredagen så tog ju min "lilla" kusin Eric studenten, helt sjukt!!
Han har vuxit upp alldeles för snabbt.. vars va jag?? haha.. men han
är grym! Grattis grattis grattis!! :)



Va även nog snabb på att stoppa en av mina absoluta favoriter, Frida ;)
Så jag hann få ett himla fint kort på henne, grattis till dig med gumman!



Det bästa kortet som togs på mig den dagen.. hehe.. ;)



Fina kusinen Malin som gick ut nian, också helt sjukt om du frågar mig ;P
Grattis till dig med såklart!! Gillar förresten verkligen hennes outfit ;)



Här va Eric hemma för att fika och ta en liten paus, för att orka med
hela kvällen ;) Vi (släkten) gav honom värsta coola presenten, han
ska få fara och provköra en ferrari ;) Snacka om att han blev rörd..
och vi med för den delen.. haha..!



Malin va tvungen att testa studentmössan och visa den rätta posen ;)



Nej, det va allt från mig idag.. hörs en annan dag! Kram & go´natt ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud vad söt Frida var på student-plakatet! haha!

2010-06-15 @ 20:22:21
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: sis

Finaste familjen!!

2010-06-21 @ 16:55:39
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0