It´s a beautiful day ;)

Har verkligen varit en underbar dag idag ;) Lyxade till det till frukost/
lunch och gjorde scones.. gick ut på balkonen och fikade.. gott & mysigt!
Den enda som saknades va självklart Elin :) Är ju som sagt våran grej!

Men hann iaf prata med henne en stund idag och vi kom fram till att vi
kanske ska ut på ett litet äventyr snart.. hehe.. skulle va grymt roligt ;)



Va även förbi hos pappa en stund idag, efter att jag & syrran hade varit
och gjort några ärenden. Shit va jag längtar tills semestern.. ni får ha
överseende med att jag tjatar lite väl mycke om det ;) Men då ska jag
iaf nästan bo nere hos pappa på bryggan.. hehe.. och i vattnet såklart ;)

Lyckades iaf ta en ny bild idag, riktigt nöjd :)



Utsikten hos pappa, helt underbart! ;)



Den lilla ön som va ett av mina favoritställen när jag va mindre ;)



Hämtade även lite ved hos pappa, för att kunna grilla på Mysak ikväll :)
Vi bjöd nämligen på middag till alla som medverkade på modevisningen
och sen såg vi på filmen sen den kvällen. Mysigt värre! :)

Här har ni iaf mig.. en av tre grillmästare ;P



Här har ni två av oss, jag & fina Josefine :)



Här hade jag lånat Josefines solglasögon.. och jag va tydligen jättesöt
i dom enligt Frida & Josefine :) Men Helena höll på skratta ihjäl sig ;P



Nej, har iaf som sagt haft en riktigt härlig dag och kväll såklart.. men 
nu ska den här nyduschade tjejen lägga sig i sin renbäddade säng..
shit så härligt!! Sleep tight ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att det är så kul att scones får oss att tänka på varandra. Och nästa gång vi ses blir det väl scones igen!!! Love It!!



Ha det bäst tjejen så hörs vi!! Kraaam



Btw, håller med om att utsikten hos tin pappa är grym! =)

2010-06-02 @ 00:57:04
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: alexandra

vilken tur att ni fick bra väder på grillkvällen:)

2010-06-02 @ 21:09:02
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0