Picknick och blommor ;)

Det här får bli lite av en multi-uppdatering, är som bra på det ;P hehe..
Hursomhelst, så har det varit en rolig vecka :) Har jobbat en hel del,
men även hunnit hitta på en massa saker. I onsdags skulle t ex jag
och Josefine äntligen ha en liten picknick i solen, men det började
regna.. så vi for hem till henne istället :) Hann faktiskt sitta utanför
hos henne en liten stund iaf. Va himla mysigt ändå! Men nästa gång
sa vi att vi ska baka en massa go´fika och lyckas få med oss Frida :)





I torsdags lyckades äntligen jag och mamma tajma in våra scheman,
så vi kunde fara på handelsträdgården och fixa blommor till min
balkong :) Hittade några riktigt fina, men nu vill jag ju ha fler.. ;)
Är egentligen verkligen ingen blom-människa.. men det blir ju så
fint, hoppas bara att jag lyckas hålla dom levande ;P





På kvällen hade jag även en grymt härlig kväll med Anneli :) Vi såg
film, tittade igenom fotoalbum från gamla tider.. hehe.. och tjattrade
långt in på natten :) Precis som förr! Lyckades även få på henne en
klänning som jag inte har kunnat ha på länge, men hoppas att vi inte
råkade väcka upp grannarna.. för vi höll på skratta ihjäl oss under tiden ;P
Det slutade iaf med att hon fick den och ett par ballerina :) Skönt!


Kommentarer
Postat av: Majja

Vars har du hittat den rosa lycktan? Är ett "vill ha" grej...wow skit fin!

2010-06-21 @ 22:45:14
Postat av: josefine

jaa, den där lyktan gillar jag också!

2010-06-23 @ 16:18:29
URL: http://joseefiineee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror att den är från ellos, om jag inte minns fel :)

2010-06-23 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0