It starts to feel like summer.. ;)

Jag & Josefine lyckades bättre idag ;) Hann fara ner till berglunda medan
solen fortfarande lyste och fick en mysig stund på bryggan med lite fika.
Vi hade planer om att bada, men det blåste så kallt i luften så det fick va.
Men snart ska jag bada, är ju snart juli ju.. och jag som älskar att bada!!

Bjuder på några bilder från våran härliga dag! :)















Nej, nu ska jag fara och lämna datorn till min morbror.. den behöver
fixas. Får se hur det kommer att gå att va utan.. ;P Hoppas att det inte
blir alltför länge bara, lär ju fort få abstinens..

Får se till att göra roligare saker istället :) Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, finisar! Så härligt :)meeen, ni får gärna göra nått när jag är ledig så att ja kan vara med hihi! :)

2010-06-23 @ 17:28:28
Postat av: josefine

åh va många fina bilder de blev ändå!

måste göras om, tack för en fin dag :)

2010-06-23 @ 21:48:53
URL: http://joseefiineee.blogg.se/
Postat av: Ola

Tur att du har morbror B-A som fixar allt

2010-06-24 @ 01:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0