One year has past..

Shit, idag är det ett år sen jag gick klart utbildningen i Sundsvall.. och
flyttade hem till Lycksele igen.. helt overkligt! Vad har jag gjort sen
dess?? Hm.. vet faktiskt inte.. tiden har verkligen bara flygit iväg.. ;/
Nej, dags att börja ta tillvara på tiden lite bättre. Hade ju lovat mig
själv att det här skulle bli det bästa året på länge.. och jag är nog
faktiskt en bra bit på väg iaf.. men bättre kan det bli ;) Fast ett av mina
mål har jag faktiskt redan uppnått och det va att börja bry mig mer om
mig själv.. hehe.. den biten har gått riktigt bra, nästan för bra ;)

Sen till en annan rolig grej.. fick en inbjudan till två av mina kompisars
cocktailparty. Lär bli grymt roligt.. längtar!! ;) Men vad ska jag ta med
och blanda för somrig drink?? Tacksam för tips! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska bli skoj med lite party :) Katta hade en hemsida med massa drinkar. Fråga henne :)

2010-06-05 @ 21:08:47
Postat av: K

cocktailguiden.com ;)

2010-06-06 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0