I love it ;)

Shit vilken perfekt dag att vara ledig på ;) Hade det inte varit för att
pappa & c.o skulle upp till fjälls, så hade jag farit ner och lånat skotern.
Men jag & katta hade en trevlig utedag ändå :) Gick upp på korpberget
och fikade, tog några kort, lyssnade på musik och bara njöt av det fina
vädret :) Sen blev det även en promenad på isen, älskar såna här dagar!













Nej, nu ska jag handla lite till mamma och fara dit och äta tacos ;)
Sen ska jag spendera kvällen hos världens bästa Alex!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jäklar så härligt alltså. Själv har jag suttit inne hela dagen med en magsjuk son. =/

2010-03-23 @ 21:43:26
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: K

De måste vi göra om! sweet :) :)

2010-03-24 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0