Idag är verkligen ingen bra dag..

Nej, fy.. va verkligen länge sen jag hade en sån
här dålig dag. Allting bara jävlas, känner mig sjuk
och bara allmänt nere ;/ Fast det kunde ha varit
betydligt värre, så jag ska ta och rycka upp mig nu.

Va nyss tvungen att skotta lite vid min parkering,
kalla mig knäpp om ni vill.. men det va faktiskt
riktigt skönt! Hade jag haft lite mer tid på mig,
så hade jag nog t om skottat grannarnas ;P
Va som rogivande på nåt vis och gjorde så
jag fick tankarna på annat :)

Nej, nu ska jag jobba igen och ha möte om våran
blivande modevisning.. ska bli så grymt roligt!

Skulle inte skada med ett uppiggande sms :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: sis

Skottade på din rast? hah..jaa då är nåt galet.

Hoppas du fick nå roliga sms ;)

2010-03-29 @ 21:03:18
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0