"Sportlovet"

Kass uppdatering här på sistone, men jag kan skylla på att jag har haft
fullt upp och att mitt internet har strulat. Nu är jag dock tillbaka ;)

Fyllde ju år sist jag skrev och hade verkligen en superrolig födelsedag. 
Va rätt många här på festen på kvällen och några blev utsatta för att
måsta fylla i "bibeln".. blev rolig läsning för mig dagen efter ;) Fick
dessutom en massa fina saker :) Några bilder kommer nedan..

Ett superfint paket från Elin ;)



Med ett väldigt roligt innehåll: Mitt nya favorit-linne, te, sconesmix
(det är som våran grej) och sist men inte minst en "nagellackstork"..
haha.. passar mig perfekt.. måste testa den snart ;)



Här kommer några fler: Spelet "Tjejmiddagen", verkar riktigt roligt..
jag & Angelica testade det samma kväll ;) Söta muffinsformar, bara
att sätta igång att baka.. och några stickor så jag kan testa om dom
är klara. Sen så va jag verkligen i behov av nya knivar, mina va så
slöa.. så jag fick två ;) Kändes lite väl brutalt att ta kort på den som
redan va öppnad ;P



Fick presentkort på både Åhléns & Lindex och idag hittade jag några
saker som jag ville ha ;) Så det blev scarfen & solglasögonen från
Lindex och den coola väskan från Åhléns, perfekt att ha i sommar ;)



Nog pratat om presenterna en stund, i lördags blev det fika med syrran,
Naima, Jenny och Linda på Lilla Bagis och hör och häpna.. det va nästan
folktomt. Men lika roligt hade vi ändå ;) Lilla go´a Naima hann få en
kalldusch av en festis ;P och vi upptäckte nåt som vi tyckte va lite roligt:
tre av oss (med mig som undantag) va tydligen Adidas levande reklam-
pelare just den dagen.. och alla hade värsta klatschiga färger ;)



I söndags hade vi kalas nere hos pappa, riktigt mysigt och gott fika va
det som vanligt.. både jag & syrran fick nog en liten sockerchock ;)
Fick iaf pengar till Diggiloo-biljetten inför i sommar, helt perfekt!
Så jag och Katta for och fixade varsin biljett redan idag. Nu har
man nåt att längta till.. hehe.. missade ju förra årets. Så det ska
bli så grymt roligt! ;)



Jenny påminde mig igårkväll om att jag hade sagt i telefon för ett tag
sen, helt från ingenstans medan vi höll på prata om nåt annat.. att jag
va så förbannad över att jag inte hade tagit skoterkortet.. och det va
jag verkligen.. har haft ångest över det länge. Så nu äntligen när
pappa köpte skotrarna fick jag tummen ur ;) Gick en intensivkurs
under sportlovet, så nu är det slut på att köra olovligt.. för i
söndags tog jag det! Grymt härligt ;)



Måste bara avsluta med att säga att man ska följa sin magkänsla och
ha en grymt bra kompis som pushar en lite ;)

Nej, är bjuden på middag hos syrran vid halv sex.. så det är nog bäst
att skynda sig. Ha en trevlig kväll! ;)

Kommentarer
Postat av: K

Du glömde dagens bravader! :D

2010-03-16 @ 22:41:09
Postat av: Elin

Finns ingen jag gillar att äta scones med så mycket som du! (och se O.C.) Kraaaam

2010-03-16 @ 23:36:19
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: sis

harreminje vilket långt inlägg :P snygga grejer du köpt!!

2010-03-17 @ 19:50:05
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0