Shop til you drop ;)

Blev som sagt en hel del shopping ;) Fick tag på den lilla pyjamasen
som jag ville ha.. hehe.. gillar verkligen texten!



Hade även sett den här klänningen i Chic, så jag blev grymt nöjd över
att jag hittade den på Cubus.. 199:-.. som hittat!



Dom här två lär nog bli mina nya favoriter i sommar ;)



Gillar ju verkligen Gina Tricot-linnen, så det fick bli ett till.. fast med
text den här gången ;)



Hittade även ett par skor på Din Sko för 179:-, helt perfekt! ;)



Har ju glömt bort att visa några nya favoriter som jag har hittat den
senaste tiden ;) Två scarfar bl a.. riktigt fina enligt mig!



En klänning från Åhléns :)



Coola örhängen från Cover i Vilhelmina ;)



Nej, dags att hitta på nåt nu ;) Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Super E ;)

Superfina kläder!! Jag gillar Pj´n skarpt. Gul och härlig. =) Klänningen skulle man ju nästan tro att du handlat till mig. =P Jag älsker ju sånna klänningar. Nä, nu måste jag ögonhandla på internet lite. ;) Kram påre!

2010-05-16 @ 12:08:36
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag vill ha klänningen som du hittade på cubus!!!

2010-05-16 @ 17:51:23
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har en likadan sjal :) Hittade den i sundsvall. Love it!!

2010-05-16 @ 20:21:27
Postat av: josefine

åh, gud så mycket fina saker! älskar ditt pyjamasset :D

2010-06-23 @ 16:16:35
URL: http://joseefiineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0