Va mer spontan säger jag bara ;)

Tänkte att jag skulle skriva lite om helgen.. va en riktigt skön helg,
nästan helt utan planer.. blev mest spontan-grejor som jag gillar ;)
I fredags va jag barnvakt en stund och kvällen bestod mest av att
dra raggen och umgås med Katta & Lizzie :) Hann även med en skön
promenad i det fina vädret. Har varit riktigt sommarväder, hoppas
att det är lika fint imorrn.. för då är jag ledig igen ;)

Här nedan kommer lördagen i bilder ;) Blev en sväng på stan, lite glass
och sen drog vi ner på furuviksstranden så Lizzies hundar fick leka av
sig lite :) Efter det tog vi det bara lugnt och jag & Katta va självklart
tvungna att äta middag ute på balkongen, riktigt härligt! Satt nog där
i nån timme och bara prata och lyssna på musik :) I love it!

Blev erbjuden att komma till Knaften och bada tunna, Lina va så gullig
som tänkte på mig ;) Men för en gångs skull så orkade jag inte riktigt,
stannade kvar i stan istället och for på fest hos Maria & Fredrik :) Där
va det en massa trevliga ruskselebor, vissa som jag inte har träffat på
länge.. så det va riktigt roligt! Blev lite av deras chaffis den kvällen,
men det gillar jag ju.. så det gjorde jag helt frivilligt :) Blev även höjd
till skyarna av mina underbara killkompisar.. tur att jag har så söta
vänner säger jag bara! Ibland kan man verkligen behöva en
självförtroende-boost ;) Tack!

Världens bästa tjej (Naima såklart) fyllde förresten 1år i lördags, så vi
firade även henne i helgen :) Har många grymt söta bilder som jag
skulle vilja lägga upp.. men måste smöra lite för syrran först ;)

Här är iaf världens coolaste bild, på världens coolaste tjej i världens
coolaste bil ;) Hehe.. nej, men gillar verkligen den här bilden på Katta!





Lizzie och Katta i bakgrunden.. och två busiga hundar ;P



Där vill jag klättra upp och hoppa från nångång ;)



Det här va den finaste bilden på mig, ser lite grym ut ;P Gillar inte när
folk tar kort underifrån.. haha.. det är aldrig smickrande ;P



En av mina bästa kompisar :) Roligt att han är i Lycksele lite oftare :)



Haha.. en galen bild ;) och gott vare!


Kommentarer
Postat av: K

Visst är de härligt med spontanitet! ;D mer sånt åt folket!

2010-05-18 @ 09:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0