Hallon & blåbär ;)

Eftersom att jag inte är sådär pigg på skriva så ofta, så funderade jag
på att t om ta bort bloggen igår.. men har hunnit ändra mig. Är ändå
skönt att ha den på nåt vis och roligt att gå tillbaka och läsa ibland.
Så ni får stå ut med mig och min vardag lite längre ;)

Vad har hänt sen sist då? Ja, jag har som vanligt inte varit hemma så
mycke.. mest umgåtts med en massa. Har hunnit börja lära känna flera
nya personer (speciellt en..) på senaste tiden och det är riktigt roligt!
Livet leker just nu ;) som man brukar säga. Har även hunnit jobba en
dag på djurparken igen, shit va roligt det va säger jag bara. Älskar
verkligen att jobba där, men som sagt.. i sommar ska jag ha en
välförtjänt semester istället :)

Ikväll fick jag iaf besök av Alex & Alice, mycke trevligt och vi lyxade
till det lite i det regniga vädret med att göra årets första hallon- och
blåbärspaj :) Riktigt god blev den!







Gillar ändå när det regnar, är så mysigt på nåt vis ;) Ska nog krypa
ner under en filt i soffan och se nån romantisk film.. är på det humöret
och jag börjar ju inte jobba alltför tidigt imorrn. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra att du bestämde dig för att inte lägga ner bloggen. Det skulle bli så trist. Ha det bäst! Kraaaaam

2010-05-26 @ 07:58:49
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0