Pappa & Mamma <3

Idag fyller världens absolut bästa pappa år :) Skulle ha firat han idag,
om det inte va för att han är nere i Stockholm och jobbar.. men snart
kommer han hem igen och jag längtar!! Brukar alltid fara ner dit när
han är hemma och nästan surra ihjäl han.. hehe.. nej, inte riktigt..
men nästan ;) Jag & syrran har iaf kommit på en himla bra present :)

Upptäckte dock att jag inte har så många nya bilder på han, så jag får
börja leka lite mer paparazzi snart :) Hehe.. love you!



Är ju också morsdag idag, inte att förglömma! Har varit och firat min
supersöta mamma hela dagen idag :) Gav henne några gulliga ljus
med änglar på, så hon får lite mer till sin samling. Men jag & syrran
fick världens lyx.. blev bjudna både på fika & middag :) Tack!!



Sist men inte minst så har Björn & Åse varit på besök i helgen :) Alltid
lika roligt när dom är här! Hoppas på att hinna träffa dom i stugan i
sommar, nu när jag kommer att ha semester :) Har tur som har fått
han & Maria som "extra-syskon" eller vad man nu ska kalla dom.. hehe..
för dom är verkligen supertrevliga! :)

Åse & Björn :)



Maria :)



Här nedan har ni Marias pojkvän Fredrik och deras nya & snygga bil :)
Han hjälpte mig att kolla vad som va fel med ljudet i min bil idag..
poppar inte riktigt så bra som jag vill ;P Låter bara bra ibland.. ;(
Så han hade en baslåda som jag skulle få köpa om det va den som
va felet.. men vi testade och det verkade va slutsteget som slår ifrån
när det blir för mycke tryck.. så jag måste nog skicka tillbaka det ;/
Suck.. men vad ska man göra..



Nej, shit va mycke energi jag har just nu.. så än blir det inte att sova..
för isåfall lär jag bara ligga och snurra ett antal varv ;P Får hitta på nåt
som tar lite energi av mig.. kanske inte det bästa att sitta och poppa
superbra musik som jag gör just nu ;) Hörs en annan dag, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0