Just make some changes ;)

Har gjort några små förändringar i lägenheten nu, tänkte börja med
att visa hur bra det blev med svart kakeldekor inne på toan ;) Älskar
när så lite gör så mycke! Har planer på att även sätta sånt i köket,
blir nog kanonbra! Har även möblerat om i vardagsrummet, men det
får ni se en annan dag.. vill helst få upp tvn på väggen först :)

Fick förresten ett väldigt trevligt sms för nån dag sen. Min kusin Malin
vill att jag ska hjälpa till att inreda hennes blivande rum.. shit va roligt
det ska bli! Älskar ju verkligen att hålla på med allt som har med
inredning att göra ;) Speciellt när man får va med och välja både
nya tapeter, gardiner m.m.. längtar!! ;)





Ni får även se några få bilder på jag & Frida sen i lördags ;) Vi va bara
barnvakt till halv tio då syrran kom hit, så vi fick för oss att vi skulle
stajla upp oss och sen fara ut.. fast nykter såklart. Vi skulle ju orka
busa med Naima sen på morgonen igen. Vi for iaf ut och körde och sen
in på hotellet. Hade hur roligt som helst och klockan va väl tre innan vi
somnade :) Det kändes igårkväll att man hade sovit lite, kan jag lova.
Men det va det värt! Visst va vi snygga?! ;)







Nej, nu ska jag gå och mysa framför en rätt så dålig film..
tur att man har väldigt trevligt sällskap iaf ;) Kram & go´natt!

Kommentarer
Postat av: My

Åh va du är duktig!! Super fint!! :)



alltid härligt med trevligt sällskap, då kan man titta på hur dålig film som helst... för man tittar ju ändå inte så mycket på filmen.... ;)



KRAM

2010-11-01 @ 22:41:53
Postat av: alexandra

mer av lägenheten!

2010-11-02 @ 17:07:59
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Micaela

Oj! jag kände nästan inte igen er. =P

2010-11-21 @ 16:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0