Världens lyckorus!! ;)

Tack vare min allra bästa Frida kommer jag snart att få hem två
Lanvin t-shirtar ;) Anlitade henne till att sitta vid internet imorse
och hon lyckades självklart få hem dom.. hon är så jäkla grym!!

Det är den som är längst upp till vänster och den längst upp till höger,
men det hade ni säkert redan listat ut ;) Så sjukt nöjd!!



Bild lånad från: http://www.google.se/

Sen till nästa sak som hände idag.. lyckades hitta billiga flygbiljetter från
Lycksele till Stockholm.. det va bara tänkt verkar det som. Så den 18:e
december åker jag äntligen ner till My, mycke tack vare att jag har världens
bästa mamma!! <3 Ska bli så jäkla roligt, speciellt eftersom Majja också ska
dit. Shit va jag längtar!! ;) Det är nästan ett år sen vi sågs, så jag saknar ju
dom som bara den.. tur att man snart får stilla abstinensen lite och jäklar va
roligt vi ska ha!! ;) Kram på er!!

Nej, nu ska jag snart försöka sova lite.. för ju fortare jag somnar,
desto fortare kommer ju min favorit hem ;) Han har jag också saknat,
kan jag lova! Puss på dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0