För alla åldrar och alla väder!

Tänkte att jag skulle visa några bilder från modevisningen som vi hade 
i tisdags. Den blev ännu bättre än jag ens hade kunnat tänka mig och
det va över 400st som kom och kollade ;) Är så sjukt stolt och nöjd över
den och självklart över alla som medverkade på något sätt :) Livemusiken
gjorde verkligen mycke, blev en helt annan känsla ;) Planerar och längtar 
redan tills nästa! 

Lite sista fix innan genrepet..



Mamma och Amanda :)



Haha.. gillar verkligen den här modellbilden ;)



Syrran och världens goaste Naima! Mosters lilla sötnos ;)



Den här bilden visar ganska bra hur mysigt det va i lokalen och i
början av podiet har ni mammas arbetskompis Britt-Inger :)



Min Frida visade kläder från Team Sportia och va även hårmodell :)



Min chef Hans-Olof och hans son Vincent :)



En till bild på syrran och Naima :)



Här är även min andra lillasyster Micaéla :) Fin va hon!



Dom här söta tjejerna visste hur man skulle posa :)



Emelie Karlsson va en av dom som visade skoterkläder från Inlandets
och jag gillade alla som hon fick visa :)





Sebastian va en av killarna som också visade skoterkläder :)



Sen så hade vi även några tuffa killar som ville visa kalsonger från
Dressmann ;) Förra gången bangade alla ur.. så det va roligt att det
blev av den här gången :) Publiken verkade gilla det!



Hade även några hårmodeller som visade smycken från Maud Karlsson :)





Second Hand va också ett nytt inslag i den här modevisningen, dom
fick chans att visa en hel del p.g.a att den nya Second Hand-butiken ska
öppna nu på lördag :) Alla vi arrangörer hade på oss kläder därifrån och
här nedan får ni se lite av allt som man kan hitta där ;)







Ikväll är det en modevisning på hotellet, så jag ska självklart dit och
kolla :) Hoppas att den blir lika lyckad som våran! :)

Ha en härlig fredag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja det gjorde ni bra! Var riktigt trevligt :) Kram

2010-10-29 @ 16:05:46
Postat av: Frida

så sjukt bra det blev! :) är så himla nöjd! tummen upp säger jag bara. <3

2010-10-29 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0