Fashionshow på nattklubben!

Ja, ifredags va jag med Frida och kikade på modevisningen på hotellet.
Den va också bra tyckte jag, med en helt annan känsla och publik :)
Hade dock gärna velat att själva visningen va längre, kanske va för att
det mest va den som jag va intresserad av :) Hade nog stannat längre om
det inte hade varit för att vi blev så less på folk som va alldeles för full
enligt min mening.. så det blev rent pinsamt ;/ men dom som stannade
kvar hade säkert roligt iaf :) Bra jobbat Angelica med flera! ;)

Tänker iaf lägga upp några bilder som jag lyckades ta, så se och njut!























Älskar Linas nya frisyr och hårfärg, blev verkligen kanonbra!! ;)











Superfina Linda! :)





Några av dom duktiga arrangörerna ser ni på bilderna nedan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0