Cupcakes ;)

Igår tog jag och Frida oss äntligen för att göra nåt som vi hade tänkt
länge.. nämligen att baka cupcakes ;) Med mycke hjälp från Wilma och
Elvira, så gick det riktigt bra faktiskt.. och supergoda blev dom! ;)

Vi bakade vanliga muffins för ett tag sen och upptäckte då att jag behövde
en muffinsform för att dom skulle bli fina. Frida va snabb på att köpa
en till mig och gav mig den som en sen inflyttningspresent, hon är för go´!





Elvira :)



Frida & Wilma :)







Vi testade att göra två olika varianter och dom längst ner blev helt
klart våra favoriter! ;)








Kommentarer
Postat av: Sis

Ni är ju riktigt duktiga!! :D

2010-09-26 @ 22:00:56
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: fridis

Så goda vart dom:D de måste göras om! kramis

2010-09-26 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0