We´re gonna have a party.. ;)

Ja, det har ju som blivit en hel del festande på senaste ;) Det är inte
riktigt likt mig.. men har oftast så jäkla roligt, så det är nog därför det
har blivit så ;P Förra helgen va ju första helgen på hotellet efter sommar-
uppehållet.. så självklart va man tvungen att fara dit ;) Hade förfest
hemma hos mig och styggade oss rejält.. haha.. så vi bjuder på några
"fina" bilder från den helgen..









Katta lyckades även ta en ganska grym bild, om man bortser från vad
det är i snapsglaset såklart ;P



Sent i fredags bestämde jag & Frida att vi skulle ut i helgen också..
av nån konstig anledning.. men roligt med en spontan-fest ibland ;)
Fast vi hade ju loppis på Mysak på dagen.. så vi va inte alls så sugna
på det när vi skulle fara därifrån.. ville mest bara hem och sova.. ;P
Så vi tog det rätt lugnt hemma hos mig, va bara jag & Frida hela kvällen..
men shit så roligt vi hade! Kollade på gamla foton, lyssnade på härliga
låtar, spelade "Tjejmiddagen", sjöng karaoke och en massa annat.
Hann även ta lite kort innan vi for på hotellet.. ;)

Vi höll på skratta ihjäl oss åt bilden nedan.. om ni jämför armarna
förstår ni säkert varför ;)





Nej, snart blir det att börja lugna ner sig lite.. men först väntar helgen
i Fridas stuga med grabbarna och sen självklart marknan ;)

Ha en kanonbra dag!!

Kommentarer
Postat av: fridis

Ja du maria ja tro du måste börja träna armarna lite;) Så jäkla kul vi har haft alltså, de gör vi fler gånger kan ja lova!

2010-09-05 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0