Helgen som va..

Ha äntligen haft en nykter helg, så skönt! Kanske låter lite hemskt..
men det ha blivit mycke party på senaste.. fast roligt ha det varit ;P
Uppskattar dock helger när man ändå lyckas hitta på en massa annat
att göra och har minst lika roligt. Så ha jag haft det i helgen :) Lördagen
började med en heldag i Umeå med Katta. Fyndade en massa och hade
det allmänt trevligt! :) Kvällen bestod först av minigolf med Frida & Anneli,
och som vi skratta! Sen blev det lite fika & kortspel hos mig, innan vi for
ut och körde :) En helt perfekt kväll med andra ord!
Söndagen fick jag va barnvakt åt min favorittjej, supermysigt! :) Började
dagen med frukost och film hemma hos mig, innan vi for till Alex. Så
Naima fick leka med Alice & Albin ett tag :) Hade en trevlig dag, trots
att jag va supertrött och hann bli less en stund.. fixar inte riktigt det där
med trotsåldern ;P men men.. Naima ville då inte att jag skulle fara,
så nåt rätt måste man då ha gjort iaf ;)
Ha även fått va och gosa med en liten bebis ikväll, Fridas lilla Cornelia :)
Supersöt och superliten! Mys! Bilder från det kommer imorrn, för nu är
det bäst att sova.. så man tar sig upp utan problem imorrn ;P Kram!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det var verkligen en trevlig kväll :) Söt onga!

2011-08-30 @ 21:26:16
Postat av: amanda

fina bilder :)

2011-09-04 @ 19:39:19
Postat av: Micaéla

Asså omg vilken sötis Naima är! :) Vill ba äta upp hon (söt som socker)

2011-09-16 @ 14:38:27
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0