Fullt upp!!

Råka visst ta lite semester från bloggen också, när jag kom hem från
Skåne.. :) Först va det ju motorveckan, som jag ska lägga upp några
bilder från sen. Då va det iaf fullt upp hela veckan, va knappt hemma.
Hann t om med att jobba på Lindex en dag, hur roligt som helst! Ska
rycka in även nu på lördag i några timmar ;) Så det ser jag framemot.
Annars så ha det varit strålande sol hela den här veckan, så den största
delen av tiden ha spenderats på Lyckan.. helt underbart! ;) Idag regnar
det dock, så tänkte försöka ta tag i några saker innan man börjar jobba
igen. Hann då med en massa bakning igår iaf och blir nog att fortsätta
med att baka bullar idag ;) Alex ha ju förresten hunnit byta header åt
mig, vad tycks? :) Själv är jag supernöjd! Tusen tack Alex!
Här nedan kommer några bilder från en av dom superhärliga dagarna.
Först va jag, Frida & Anneli på Lyckan och bara hade det allmänt bra ;)
Sol, bad, fika, skvaller och en massa läsning.. helt perfekt!
Sen grillade jag & Anneli med mamma nere i hamn, hade köpt med oss
hur mycke gott som helst.. det måste vi göra om snart! :)
Efter middagen körde vi ner till pappa för att bada & åka lite båt :)
Dessvärre så va det nå krångel med båten, så pappa & Andreas höll
på fundera och skruva för fullt när vi kom dit.. dom fick igång den till
slut, men då hade vi redan hunnit fara. Så det får bli åkning nån annan
dag :) Hursomhelst, så fick jag äntligen Anneli att våga simma till ön..
hon är ju så jäkla rädd för fiskar.. men efter att ha lovat att aldrig mer
tjata på henne om det, inte ens nästa år.. så gick hon med på det.
Shit va nöjd hon va efteråt och jag va stolt! :)
Vinka till publiken ;P
En helnöjd Anneli efteråt ;)
Pappas båt, som äntligen ligger i vattnet :)
Fotografen herself ;) Min fina lillasyster Micaéla!
Nej, nu måste jag skynda mig ut.. så jag hinner nåt idag. Skönt att
ta sovmorgon ibland, men dagen går ju så himla fort då ;P Ha en
superbra dag! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

varsågod! :)

2011-08-05 @ 16:36:39
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: BA

Vilka mysbilder...men säger bara Anneli :)

2011-08-05 @ 20:40:11
Postat av: Frida

Härligt med sol och värme :) Nu känns det som om hösten är på intågande...

Tack för en trevlig dag iaf :D

/Frida

2011-08-06 @ 19:43:29
URL: http://frida85.blogspot.com
Postat av: Mickis♥

Haha Rufsigast hår ever! (Mitt) haha :) Men jag säger bara bra jobbat Anneli !! var roligt att höra på allt flåsande när hon simmade ;D hihi lät ungefär som jag när vi simmade sist ;) men jag tro ja pratade en aningen för mycke då ;p Kram

2011-08-07 @ 23:52:58
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0