Motorveckan is the shit.. ;)

Här kommer äntligen bilder från motorveckan :) Shit vilken händelserik
vecka.. tur att man hade en veckas semester kvar efteråt. Det behövdes,
kan jag lova ;) Ids inte skriva så mycke, är alldeles för trött.. men som
vanligt så for man självklart på burnouten, skotershowen och kika en
del på stan. Missade dock utställningen på lördagen, men det får jag
ta igen nästa år ;) Se & njut!
På onsdagen va det förfest hemma hos mig en stund, innan vi gick och
kika på skotershowen ;) Sen gick vi tillbaka hit igen och hade allmänt
roligt! Är alltid lika härligt att ha fest då, för det kommer alltid så mycke
folk och ju fler desto roligare.. tycker då jag ;)
Hade ju dessutom Elin på besök hela helgen, alltid lika trevligt! :) Hon
kom hit på fredagen och då drog vi direkt till Anneli. Va ju hennes tur
att ha fest då ;)
Vet inte riktigt vad som hände på lördagen, ha ju knappt några bilder..
men vi va iaf hos Frida & Jocke en stund och sen vid partybussen som
alla andra ;P Hade då betydligt roligare än vad det ser ut som på bilderna..
Nej, är så sjukt trött ikväll.. trodde aldrig att jag skulle orka skriva färdigt
det här ;P Men nu så.. dags att krypa ner under en filt och se film.
Det är allt jag orkar med just nu, ha en mysig kväll! :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte om jag har dålig humor, men jag började fnissa åt de två sista bilderna i kombination med "Hade då betydligt roligare än vad det ser ut som på bilderna.."



Men det verkar ju onekligen som att du hade en bra motorvecka :)

2011-08-09 @ 11:15:38
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0