Till världens bästa Elin! :)

Har länge tänkt skriva det här inlägget och nu när det snart är jul tänkte
jag att det passade att vara lite sådär extra ärlig och söt ;) Ville egentligen
mest bara säga att Elin, en av mina absolut närmaste vänner, är en av mina
förebilder & inspirationskällor när det gäller pyssel, inredning, bakning och
familjeliv. Är helt fascinerad över hur grym hon är och hur hon orkar! :) Hon
fixar och donar hela tiden, letar åt nya och roliga pyssel, har inte blivit en sån
där tråkig "hemma-mamma" bara för att hon har skaffat barn. Lever fortfarande
typ precis som jag på nå vis ;) Och det finns få som jag vet att jag skulle kunna
få med på vad som helst, hur knäppt det än må vara.. men Elin är en sån! :)
Och jag säger då bara det, när jag skaffar familj ska jag ha det som Elin & Jon..
och lika coola barn, just love them!! :) Många kramar till er och god jul! :)
Jons beskrivning av Elin va förresten helt klockren: Pratglad ung kvinna med
fart och fläkt, gillar utmaningar och när det händer saker. Go som chokla,
gla som jag vet inte va. Ung i sinne men lite halvtaskigt minne. En het flamma
som får en att stamma. Kärleksfull som få, speciellt mot våra underbara två små.
Bilderna ovan är lånade från Elins blogg: http://ellllliiiiin.blogg.se/ :)
Fick en sån där cool LP-skål idag, tusen tack Elin!! Älskar den och
jag ska också testa att göra såna där sockerbitar nån dag! Nej, dags
att avsluta det här.. för snart kommer Frida hit :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: E

Tack vännen! <3 Jag blir alldeles rörd när jag läser detta. Du är också grym och jag tycker sååååå mycket om dig! Kram

2011-12-22 @ 20:58:32
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0