Underbara julafton! <3

Hade som rubriken lyder, en helt underbar julafton! Började morgonen med
att kliva upp tidigt, göra mig i ordning, baka scones och överraska min älskade
pojkvän med frukost på sängen ;) Då va det nån som blev glad! Blev en ganska
snabb, men mysig frukost och öppning av våra morgonklappar, fick ett superfint
rosa armband av Jonatan. Sen va det dags för mig att fara och jobba i några
timmar. Jobbade med Maria och vi hade en riktigt mysig arbetsdag :)
Är roligt med såna dagar när även alla kunder är på topp, och man
verkligen har tid att hjälpa alla. Så vi va duktiga på merförsäljning! ;)
I år firade vi hos mamma & Robert i hamn igen :) Eftersom pappa & c o
for till Stensele. Hade en mysig kväll, saknade dock min morbror som råka
få magsjuka och fick ligga hemma själv hela kvällen ;/ Men vi andra hade
himla trevligt och fick lov att försöka roa en väldigt ivrig liten tjej :) Naima
blev dock rädd för tomten, som hon hade längtat efter så mycket. Hon
vägrade hämta julklapparna och ingen kram fick han heller ;P Får se hur
det går nästa år :) Hon listade då ut vem det va direkt också..
smart unge, men vi pratade bort det.. så än finns jultomten! ;)
Bästa kusinfotot som togs ;P
Filmade tomten så mycket, så jag glömde ta kort ;P Det här va det bästa..
Gömmer sig för tomten.. ;P

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad mysigt ni verkar haft det :)

2011-12-26 @ 23:49:54
URL: http://frida85.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men shit vad sugen på scones jag blev nu. =P Ja ni ser verkligen ut att ha haft det myspysigt. =)

2011-12-29 @ 15:06:18
Postat av: Elin

Jag som skrev inlägget ovan också. ;)



Ja det var det var ju typiskt. Men vi får ta igen det en annan gång och ha ännu roligare. ;)

2011-12-30 @ 08:36:10
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0