Första glöggkvällen ;)

Igår hade jag sju tjejkompisar på besök, vi hade glöggkväll och alla hade
med sig varsin kaksort. Så vi fikade, surrade, såg på Så mycket bättre
och hade det bara allmänt mysigt! :) På lördag blir det glöggkväll igen,
men hemma hos Katta med en massa andra tjejer.. längtar redan! :)
Jag testade att baka en mariannkaka, är som en slags sockerkaksbotten
med glasyr och mariannkross ovanpå. Va lite nervös över att den inte
skulle va så god, eftersom jag inte hade provsmakat.. men den fick
väldigt bra betyg och det bästa av allt va att den va så enkel att göra :)
Glömde bort att ta kort.. men här är då några av tjejerna iaf:
Frida, Andrea och Frida :)
Fick ju förresten en sån himla fin bröllopsinbjudan (förra veckan?),
som jag va tvungen att visa dom :) Det är min låtsasbrorsa Björn och
hans tjej Åse som ska gifta sig i maj. Va riktigt imponerad över deras
inbjudan, såg ut som ett filmfodral. Längtar tills det är dags, ha inte
varit på nåt bröllop sen jag va liten och det minns jag knappt. Tänker
dessutom slå två flugor i en smäll och passa på att hälsa på My i
Eskilstuna också. Är ju bara några mil ifrån Flen, där bröllopet ska
äga rum. Så Majja, om du läser det här.. boka in kristi himmels färds-
helgen och kom ner du också, skulle ju va perfekt! ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja fast på de där bilderna hade jag nyduschat, lockarna var bara kvar mitt på huvet när jag vakna:( MEn jag gjorde nya lockar med min gamla locktång! :)

2011-12-04 @ 21:46:48
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0