En 360 ;)

I fredags for jag, Hans, Marcus och Jacob till Malå för att hämta hem
en bil.. eller ja, en 360 ;P Den ska dom och Jocke köra med under
Knuffarcupen, som är lördagen den 22:a :) Det ska bli roligt att se!
Vi tjejer ska självklart va där som hejaklack och först skulle vi t om 
få stajla den lite.. men tror att dom ha hunnit ändra sig om det ;P

Hans och Jacob ;)



Marcus ;)







Ja, såhär ser den då ut iaf och är tydligen hur rolig som helst att sladda
med.. så jag kanske måste prova snart ändå.. ;)



Nej, nu blir det kortspel med grabbarna :) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har haft en såndär, dom går sjuuukt brett! : )

2011-01-10 @ 06:17:36
Postat av: Anonym

Halloj

Behövs en sladdarbil till så är Erics 240 till salu.



/BA

2011-01-10 @ 21:29:18
Postat av: Anna

gud vad ni kommer att ha kul! Jag har åkt runt i en sladdande 360 back in the days. en gång smackade vi in i en lykt stolpe och en annan gång stod vi på högkant i en stor snödriva, men kul var det. Have fun!

2011-01-15 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0