I simply love it!!

Fick ett tips av Frida att gå in på kanal5play och se på Sofias änglar.
Hon sa att jag skulle tycka att det va helt sjukt.. och det va det.. dom
hade tapetserat en av småtjejernas rum precis som jag ha tänkt göra
i min skrubb.. ;)
 
Är fortfarande förälskad i dom tapeterna, men vill nog helst
ha breda ränder till "klädtapeten". Skulle bli så snyggt!

Men är det värt det? Måste fundera på hur länge jag egentligen
ha tänkt bo kvar här.. annars får jag spara det projektet till nästa
lägenhet. Det blir nog med älsklingen, så frågan är om han skulle
gå med på det? ;) Så länge han slipper rosa hall kanske han är
nöjd.. haha..





Bilderna är lånade från: www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0