Frosseri.. ;)

Idag ha vi haft en lugn & mysig dag :) Körde in till Ystad ganska sent,
hann med lite fika på ett café.. men annars strosade vi mest runt en
stund innan det va dags för middag på Lottas. Den restaurangen kan
jag starkt rekommendera! Supertrevlig personal, mysig miljö och hur
god mat som helst.. frestar er med några bilder nedan! ;)

Appropå det här med mat, shit va mycke man äter när man är ledig
alltså.. känns nästan som att det är det enda man gör.. inte riktigt,
men nästan ;P Så för att vi ska hinna med en massa annat roligt nu
medan jag är här, så försöker jag se till att fixa middagen iaf :) Mikael
jobbar ju för fullt och Anna ha fullt upp med lilla Malva, så det känns
skönt att kunna bidra med nånting och hittills ha jag då lyckats bra! :)
Imorrn blir det riktig husmanskost.. stuvade makaroner & korv, som
både jag & Anna ha längtat efter lite :) Att nåt så enkelt kan va så gott..!











När man är och hälsar på vänner som ha småbarn blir det många mysiga
hemmakvällar och ikväll är inget undantag! :) Det blir snart att krypa upp
i soffan och se en komedi & självklart äta en massa godis.. ;P Känns skönt
att man hinner vila upp sig medan man är här, för när man kommer hem
lär det bli fullt ös.. då ha ju min favoritvecka på hela året dragit igång..
nämligen motorveckan!! Längtar som bara den! ;)

Ha en mysig kväll allihopa & hoppas att ni också får njuta i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0