Inspiration! ;)

Idag ha det regnat precis hela dagen och vad passar då bättre än att göra
två av mina favoritsaker? Äta go´fika & besöka olika inredningsbutiker..
nej, ingenting.. för det är bland det bästa jag vet faktiskt! ;) Ha samlat
en massa inspiration idag & hittat flera nya favoritmärken.. både bland
inredning & kläder, ändå skönt att det va inom en rimlig prisgräns.. ;P







Den här tavlan gillade jag skarpt bl a..



och den här vasen.. ;)



Men det här va det enda jag köpte idag faktiskt, förutom en liten present.
Kanske lite Maria Montazami-varning.. men dom va så fina! ;)



Film passar också bra när det regnar och vi ha ju en film kvar att se,
så det blir perfekt! Det är Life as we know it :) Hoppas att den är lika
bra som Love & other drugs.. för det va en sån där film där man
förälskade sig i killen och det säger inte lite! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0