It´s an attitude! ;)

Som den skofantast man är, så är ju sommaren den perfekta årstiden!
Undra vad man kommer att hitta för skönheter den här gången ;) Är iaf
fullkomligt förälskad i mina nya rosa converse som mamma kom hem
med från New York :) Hade bara ett önskemål och det fixade hon, tusen
tack för det!! Plus att hon har färgat till mitt rosa "underhår" ikväll, tur att
man har en snäll mamma.. så man slipper se så dassig ut ;P Bjöd henne
faktiskt på fika som tack, så hoppas att hon ställer upp fler gånger! ;)
Helena som jag jobbar med visade mig förresten en väldigt passande
väggtext.. ;P En sak till, nån som ha nåt tips på vars man kan hitta nån
cool bikini? Ha letat mig less nu, utan resultat ;P Nej, dags att avsluta..
det här inlägget blev ju ungefär lika flummigt som jag känner mig ;P
Sov så gott, så hoppas vi på strålande sol och glatt humör imorrn!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Skitacoola!

2011-06-29 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0