Jag har väl all tid i världen.. ;)

Det är mycke nu.. men jag gillar det! ;) Håller bl a på att planera för fullt inför nästa modevisning, som kommer att bli ännu bättre än den förra.. jag och Helena ha så många idéer och tankar och roligt är det!! Det kan jag lova ;) Vill bara helst att modevisningen ska va nu nu nu.. men det är nog bra att det är ett tag kvar, med tanke på hur mycke som måste fixas innan dess ;) Sen så ha vi ju några mindre arrangemang som vi tänkte hinna med att ha på gården också. Tur att vi är såna som gillar att ha fullt upp! Oops.. glömde ju nästan bort att berätta om den "lilla" detaljen att jag även ha tagit på mig att va med och arrangera en återträff för oss gamla nior, eftersom det är 10år sen vi gick ut Finnbacken. Det råkar även bli just dagen efter modevisningen.. haha.. men jag är inte ens orolig, det där fixar jag lätt ;) Är det inte nån fler som behöver hjälp med nåt? ;) För lite tid över ha jag ändå.. hehe.. fast lär väl få ännu mer klagomål över att jag är ganska osynlig av mig periodvis. Men hör man av sig, så tar jag mig tid.. faktiskt! Så tveka inte! :)

 

Bild lånad från www.google.se


Kommentarer
Postat av: Elin

Ok när kommer du? ;P

2011-03-23 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0