Projektet "Malins rum" ;)

Nu äntligen kan jag skriva om ett projekt som jag började med just innan
jul. Fick nämligen frågan av min kusin Malin om jag kunde komma med
nåt förslag på hur man skulle kunna göra om Erics gamla rum, till nåt
mysigt.. så hon kunde ta det rummet istället när han ändå skulle flytta.
Tycker att jag lyckades riktigt bra faktiskt ;) Men kan bara ta credit för
idéerna, men inte för själva arbetet.. det ha familjen själva gjort :) Här
nedan får ni först se "före-bilderna"..
Och såhär blev resultatet ;) Så mycke bättre! Älskar även min smarta
idé om att måla garderoberna med skoltavel-färg, passar ju perfekt
i ett ungdomsrum.. och dom verkar användas flitigt av både Malin och
kompisarna :) Så jag känner mig nöjd och det verkar även Malin va!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Snyggt Maria! Du har så bra ideér :) Vill också ha en vägg som man kan skriva på!

2011-05-22 @ 17:52:11
Postat av: Anna

Jag får väl såhär lite sent om sider tacka för hårkomplimangen :) Har du hunnit komma på vad du ska göra med håret imorrn? Du brukar ju jämt ha roliga färger och frisyrer så jag tror nog att du har bättre håridéer än vad jag har ;)

2011-05-26 @ 15:24:54
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0