Fashionshowen :)

Shit vad det händer mycke för mig just nu, men nu äntligen tänkte jag
lägga upp några bilder från fashionshowen som var för ett tag sen.
Mitt internet la av sist jag försökte, men hoppas att det går bättre nu :)
Vi hade iaf en mysig tjejkväll den fredagen, började med middag hemma
hos Sofia och avslutade med att gå och se på fashionshowen. Några
stannade kvar efteråt på nattklubben, men eftersom jag skulle jobba
dagen efter så for jag hem ganska fort. Hade iaf supertrevligt och
hoppas på fler såna kvällar :) Nedan får ni se mina halvkassa bilder
från kvällen.. först ser ni Jessan, Johanna och Emelie :)
Johanna, Emelie och Frida :)
Emma, Katta, Nina och Sofia :)
Lina, Emma och Katta :)
Jag & Lina :)
Försökte få några bra bilder under själva fashionshowen, men det gick
väl sådär.. ;/ Ville ha bäst bilder på Anneli, men dom flesta blev bara
bakifrån.. måste nog öva på mina fotograf-skills och hon skulle posat
lite mer, tycker jag ;)
Här är den bästa bilden på Anneli :)
Världens bästa Angelica, en av arrangörerna :)
Fick lov att ta en bättre bild på Anneli nere på nattklubben :)
Gillade frisyren, fint med rosetten längst upp :)

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

Följa varandra via bloglovin'? Säg till när du lagt till mig i så fall så lägger jag till dig direkt efter :) Skriv gärna vilken prenumerant du blev också så gör jag detsamma! Kram <3

2011-11-08 @ 23:46:10
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0