Halloween ;)

Det var ju allhelgona i helgen, så självklart for jag & Frida ner till Majas
grav och tände ljus. Önskar att man kunde ha varit där senare under
kvällen, för det är så himla fint med alla ljus som lyser i mörkret.
Vi hade ju iaf äntligen bestämt oss för att klä ut oss till änglar, Frida till
en vit, snäll ängel och jag till en svart, elak ängel. Kände att vi ville att
Maja ändå skulle få vara med på nå vis, så vi ställde symboliskt dit tre
änglar bredvid ljusen :) Vi hade iaf en superrolig kväll, så några bilder
kommer nedan:
Dom tre änglarna: Jag, Maja & Frida
Här håller våran egen make-up artist på att sminka Anneli ;)
Frida hade även sminkat mig, hur coolt som helst! ;)
Har svårt att se normal ut när man ska försöka fota ;P
Hann däremot få en riktigt fin bild också :)
Jens, våran privatchaufför, kom också in och surra en stund :)
Min fina och supersnälla ängel! :)
Montering av vingarna.. som ändå lossnade innan kvällen var slut ;P
Några bilder (som jag har lånat) från festen hos Josefine :) Superroligt!
Bananerna i pyjamas som var helt klockrena!! :)
Det läskiga triangeldramat som jag inte riktigt minns hur det var ;P
Nej, nu har jag mycket att göra innan jag börjar jobba. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0